piątek, 4 stycznia 2013

(Wataha Castiela) Pierwszy członek-Castiel

Dołączył: 04.02.2012
Imię: Castiel
Wiek: 3 lata
Płeć: Wilk (Samiec)
Stanowisko: Samiec Alpha
Ranga: Przywódca Malutkiej Grupki (Stopień 1)
Moce/Umiejętności: Wkrótce się dowiesz...
Cechy charakteru: Waleczny, Ironiczny, Cyniczny, Oschły, Silny psychicznie jak i fizycznie. Nie jest bardzo sprawiedliwy dlatego nie nadaje się na sędzię. Ma ludzi od tego. Wygadany i Wścibski. Nie znosi rozkazów.
Krótka historia z życia wilka: Cóż tu powiedzieć... Należałem do watahy w której miałem przyjaciół ale i jednego wroga. Na moje nieszczęście był przyszłym Alphą. Nie zniósł bym jego rządów. Uciekłem...
Partnerka: Brak
Kocham: Moje odbicie w przejrzystej tafli wody 
Podoba mi się: To odbicie...
Ruja/Cieczka: Nie dotyczy
Ciąża: Nie dotyczy
Rodzina: Żyje w tamtej watasze.
Talizmany i przedmioty własne: Em... Zgubiłem...
Motto: "Przepraszam" to słowo które nigdy do mnie nie dotrze.
Inne zdjęcia wilka: brak
Prezenty: brak
Właściciel: Castiel./Castiel001@wp.pl/31952870


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz