poniedziałek, 7 stycznia 2013

(Wataha Valerie) Nowy członek - Shoturi

Data dołączenia: 07.01.2013
Pochwały: 0
Upomnienia: 0
Imię: Shoturi
Wiek: 4,5 lat
Płeć: Wilk
Stanowisko: Łowca
Ranga: Łowca Niskiego Stopnia (1)
Moce/Umiejętności: Może wysunąć zęby na długość 20 cm, strzela błyskawicami, może stać się bardzo ciężki, super siła i kilka innych. Jego główny żywioł to ogień i ma z nim kilka mocy.
Cechy Charakteru: Na co dzień jest rozmowny, jednak pod maską przyjaznego wilka czai się w nim ukryty demon. Lubi wilki silne i niebezpiecznie inteligentne, zapewne dlatego, że sam posiada te cechy. Potrafi nieźle dopiec, ale umie być czuły, opiekuńczy i dojrzały. Czasem wychodzi z niego trochę romantyzmu. Można na nim polegać i odpowiedzialny, ale ma słabości do bójek z innymi, chodź nikogo nie krzywdzi.
Krótka historia z życia wilka: Urodziłem się w Lesie Snów, żyłem w grupce wilków. Miałem wspaniałych rodziców i kilkoro rodzeństwa. Często biliśmy się i bawiliśmy. Gdy skończyliśmy 1,5 roku, odeszliśmy razem szukać przygód, partnerek. Podczas ciekawej wędrówki dużo się nauczyłem, podszlifowałem moce i mając lat 4,5 dołączyłem do watahy wspaniałej Valerie.
Partner/Partnerka: szuka
Kocham: Nie doświadczyłem niestety miłości...
Podoba mi się: Valerie
Rodzina: Rodzice: Rasten i Katy, 5 rodzeństwa.
Talizmany, przedmioty własne bądź rodzinne.
- Szafirowy Naszyjnik
Motto: ''Trzeba całego życia, aby nauczyć się żyć.''
Inne zdjęcia Wilka: brak
Prezenty: Brak
Właściciel: Pastella/pastela.12.gmail.com/45803916

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz