niedziela, 13 stycznia 2013

(Wataha Valerie) Od Roni


Wstałam dziś tak nie zbyt wcześnie. W głowie miałam tą samą myśl: "Jestem tu już tyle dni, a z nikim nie rozmawiałam, no nie licząc alfy Valerie". Wyszłam z jaskini i poszłam poszukać reszty. Wszyscy byli już na łące, gdzie byliśmy umówieni na wspólne polowanie. To była zabawa! Całkiem nie źle nam poszło 3 jelenie dla całego stada, na pewno powinny starczyć. Po polowaniu postanowiłam coś zmienić, kogoś w końcu poznać. Podeszłam do jednego z basiorów.
 -Cześć.
 -Cześć, my się chyba nie znamy? Nowa?
 -Nie no co ty jestem tu od kilku dni.
 -Na prawdę, to czemu się jeszcze nie znamy? -lekko się uśmiechnął.
 -Bo jeszcze z nikim nie rozmawiałam.. trochę się bałam.
 -Nie było czego. Jestem Fallen.
 -Miło mi, ja jestem Roni -odwzajemniłam uśmiech.

 (Fallen, dokończysz ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz