środa, 9 stycznia 2013

(Wataha Valerie) Od Fallena - C.D Krimona



Poszedłem do niego i szepnąłem mu złowieszczo w ucho:
 - Z daleka wyczuwam że masz pewnie ze 2 latka, wilczku. Posłuchaj mnie więc: jestem starszy wiekiem, doświadczeniem i wiedzą. I to aż o 5 lat. Poruszam się równie dobrze jak ty, i teraz mógłbym cię też zabić, a ty nawet byś tego nie poczuł. Więc proszę cię: verspil je leven, want je kan nog steeds nuttig zijn op een dag. (Nie marnuj życia, bo może jeszcze ci się kiedyś przyda.) - po czym odszedłem wskakując na jedno z najwyższych drzew, pokazując młodziakowi zęby i nie zwracając już dalej na niego uwagi. Kto wie, czy nie zawędruje na prestiżowy "Dessein Noir Loup" (Projekt Czarny Wilk)* francuskich skrytobójców-assasynów. Ma pewien talent. Niestety, nie ma szacunku... Poszedłem nad rzekę, strasznie chciało mi się pić. Spotkałem tam innego wilka. Postanowiłem się z nim zapoznać.
 - Hej, jak masz na imię? - krzyknąłem do niego z korony jabłoni.

 <Imperial?>

 *Dessein Noir Loup (Projekt Czarny Wilk) - projekt dla jednych z najlepszych wilczych skrytobójców-assasynów na świecie. Ukrywa się w którymś francuskim lesie. Polega on na doskonaleniu umiejętności przez jednych z najlepszych w swym fachu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz