wtorek, 8 stycznia 2013

(Wataha Valerie) Od Krimona - C.D Fallena


Basior (samiec) wyskoczył na mnie. Widziałem go już wcześniej, więc zrobiłem szybki unik. Pochwalił mnie za to, a później spytał mnie co tu robię. Odpowiedziałem groźnie:
 - Gdybyś chciał wiedzieć to byś mnie nie próbował zabić - warknąłem
 - O jejciu. Tylko unieszkodliwić jeśli już - odpowiedział
 - Jasne - odpowiedziałem z sarkazmem. Zacząłem iść w drugą stronę
 - Ik probeerde aardig te zijn - powiedział przez zaciśnięte zęby. Uświadomiłem sobie że znaczy to ''Próbowałem być miły'' i wywnioskowałem że zaraz mnie spróbuje zaatakować. Gdy usłyszałem krótki szelest to wiedziałem że właśnie skoczył. Odsunąłem się w prawo unikając tym samym ataku.
 - Niet mess with me - powiedziałem (to znaczy: Nie zadzieraj ze mną)
 - Voor wat? - zapytał (Bo co?)
 - Anders scheur je uit elkaar - odpowiedziałem (Bo inaczej Cię rozszarpię  na strzępy)

 <Fallen? Nie radzę>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz